“Kineska GLA klasa”, tako su specijalizirani mediji dočekali dolazak na tržište modela Landwind Xiaoyao.
Zaista, upada u oči frapantna sličnost kineskog SUV-a s kompaktnim Mercedesovim crossoverom, pogotovo straga i na bokovima.
Poređenje dimenzija otklanja svaku dilemu: Landwind Xiaoyao je dugačak 4439 mm, širok 1835 mm, visok 1550 mm, uz međuosovinski razmak od 2700 mm. Dimenzije Mercedesa GLA iznose 4449/1804/1535/2699 mm.
Kineski dizajneri pokazali su nešto “inventivnosti” kada je riječ o “licu” vozila, a pogotovo u unutrašnjosti koja je nakrcana modernim infotainment sistemima.
Na središnjem dijelu je 8-inčni touch screen zaslon koji je središnji dio infotainmenta opremljenog sistemima Apple CarPlay i Baidu CarLife.
Za pogon “kineske GLA klase” zadužen je 1,5 litarski turbobenzinac u dvije različite verzije. Riječ je o licencnom Mitsubishijevom proizvodu koji je u slabijoj verziji (150 KS) spregnut s 5-stepenim manuelnim mjenjačem.
Jaču verziju (163 KS) doradili su inžinjeri Jiangling Motora (najveći akcionar Ladwinda) i ponudili je u kombinaciji s 6-stepenim manuelnim ili CVT mjenjačem s kontinuirano varijabilnim prijenosnim odnosima.
Cijena je ono po čemu se kineski klon najviše razlikuje od originala. Dok najjeftiniji Mercedes GLA košta 50-ak hiljada maraka, Landwind Xiaoyao u matičnoj zemlji startuje po cijeni od 79.900 kineskih yuana, odnosno manje od 10.000 eura!