Crnogorska reklama kojom se promoviše poštivanje mjera protiv korone nasmijala regiju

0
803
blank
Screenshot

Crnogorska humoristička grupa The Books of Knjige snimila je promotivni spot za prevenciju koronavirusa i nasmijala cijelu regiju.

U spotu koji je snimljen pod pokroviteljstvom Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) prikazana je crnogorska porodica koju u ovom slučaju čine baka koja plete noseći vizir, dok za stolom u dvorištu sjede otac, majka i kćerka. Tu priliku majka koristi da ocu predstavi novog kćerkinog dečka, a kao neke od prednosti ističe to što pravilno nosi masku, drži distancu te pere i dezinfikuje ruke, piše Klix.ba.

Nakon što vidi njegovu fotografiju otac konstatuje da je dečko zgodan, ali kćerki strogo kaže da joj ne smije prilaziti bliže od dva metra. No, kad dečko i “djevojka” ostanu sami, mladić skida masku i pokušava poljubiti svoju dragu, ali iza maske se krije njen otac s perikom, koji za “odbranu” iskoristi biber sprej.

Spot ima više od 300.000 pregleda i veliki broj pozitivnih komentara i pohvala.

Izvor: Klix.ba