Izvršna direktorka Novinske agencije Beta Zlata Kureš i medijski ekspert Dominique Thierry smatraju da je radio Sto plus ispunio svoju misiju, jer su ga građani Sandžaka prepoznali kao pouzdan izvor informacija.
Kureš je povodom obilježavanja 20 godina postojanja radija, čiji je agencija Beta osnivač i vlasnik rekla da je “jako ponosna na ovaj medij koji je uspeo da sve ove godine funkcioniše u velikim izazovima, i da se izbori sa brojnim pritiscima”.
“Naša ideja je bila da se građanima omogući slobodan protok nezavisnih informacija koje ne trpe ni političke ni ekonomske pritiske, i radio je u tome uspeo. Ovaj medij je trpeo i dalje trpi razlicite pritiske, i činjenica da se vode i sudski sporovi sa pojedincima koji nisu zadovoljni načinom izveštavanja radija pokazuje da on dobro obavlja svoju funkciju“, rekla je Kureš.
Dodala je da je radio svoj rad započeo u drugačijem medijskom okruženju i da je danas mnogo teže i napornije realizovati ideje nego prije 20 godina.
“Kada je radio počeo sa radom mediji nisu bili toliko napredni u smislu digitalizacije kao danas, i samo značenje medija je dosta promenjeno od 2004. godine. Ovaj medij je uspeo da se tokom vremena razvija i prati trendove, ima odličan sajt i aktivan je na društvenim mrežama koje obezbeđuju interaktivnost”, navela je Kureš.
Medijski ekspert Dominique Thierry smatra da je radio Sto plus postao brend u oblasti informisanja građana Sandžaka.
“Radio sada radi dosta profesionalnije nego u početku, ima prepoznatljiv način funkcionisanja, a građani znaju da tu mogu dobiti tačne i pouzdane informacije. Lokalni mediji su jako bitni za demokratiju, i smatram da ovaj radio ima budućnost”, ocijenio je Thierry.
Radio Sto plus je u sklopu obilježavanja 20 godina postojanja danas organizovao tribinu “Lokalni mediji danas: Neophodnost ili eksperiment”, na kojoj su govorili medijski eksperti Dominikk Tjeri, Jovanka Matić, Snežana Milošević, Uroš Bogradović, Slađana Tasić i Vladimir Mušicki.
Izvor: Radiostoplus.com