
Sandžačka demokratska partija (SDP) potrošila je najviše novca na oglašavanje putem bilborda tokom predizborne kampanje, pokazuje monitoring Transparentnosti Srbija.
Prema istraživanju Transparentnosti, koje prenosi Radiostoplus.com, Sandžačka demokratska partija je na takav vid oglašavanja potrošila nešto manje od 3.500 eura, daleko više od Srpske napredne stranke (SNS) koja je na drugom mjestu sa oko 1.150 eura.
Putem bilborda u Novom Pazaru reklamirale su se i Stranka pravde i pomirenja (SPP) koja je, prema procjenama Transparentnosti Srbija, utrošila oko 450 eura, Ujedinjena demokratska Srbija (UDS) čiji su troškovi bili oko 360 eura, kao i “Metla” sa 240 eura.
Sandžačka demokratska partija je tokom predizborne kampanje za lokalne izborne zakupila gotovo 90 odsto posmatranih bilborda, dok je ostatak pripao Stranci pravde i pomirenja. Stranka demokratske akcije (SDA) Sandžaka se nije na taj način oglašavala.
Preko 60 odsto svih posmatranih bilborda sa porukama za republičke izbore u predizbornoj kampanji zakupila je SNS, četvrtinu njih SPP, a ostatak UDS i “Metla”.
Transparentnost Srbija posmatrala je tokom tri nedjelje oglašavanje na 19 velikih bilborda na teritoriji Novog Pazara, kao i na 140 manjih, svjetlećih reklama u ulicama Stefana Nemanje, AVNOJ-a i 28. novembra.
Izvor: Radiostoplus.com